نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تزریق ژل های موقت به دلیل عوارض کمتر نسبت به ژل های دائمی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. این به طور کلی به طور موقت انجام می شود.
اما مدت زمان ماندگاری آن به عوامل مختلفی بستگی دارد:

ترکیبات به کار رفته در ژل در ماندگاری آن موثر خواهد بود. بنابراین هر چه ژل ها با مواد طبیعی بیشتری ساخته شوند، دوام کمتری دارند. با این حال، ژل های ساخته شده از مواد شیمیایی و مصنوعی ماندگاری طولانی تری دارند.
کیفیت برند ژل تزریقی عامل اصلی ماندگاری ژل گونه است. هر چه کیفیت بالاتر باشد، ماندگاری بالاتری دارد.
مراقبت های بعد از تزریق ژل توسط فرد عامل بسیار مهمی در ماندگاری ژل می باشد.
مقدار ژل تزریق شده با ماندگاری آن ارتباط مستقیم دارد. هر چه مقدار ژل تزریق شده بیشتر باشد، ماندگاری آن بیشتر خواهد بود.
نوع پوست و شرایط سیستم ایمنی یکی دیگر از عوامل مهم در ماندگاری ژل است. هر چه سیستم ایمنی بدن بالاتر باشد، ماندگاری ژل کوتاه‌تر خواهد بود.
حرکات صورت که باعث افزایش جذب ژل تزریق شده می شود.
میزان فشار وارد شده به این ناحیه
اما به طور کلی ماندگاری شکل گیری گونه مانند بوتاکس لب حدود 12 تا 18 ماه است. البته برای افزایش و تثبیت این زمان می توانید بعد از این مدت دوباره ژل را روی گونه تزریق کنید تا پس از چند دوره تزریق، گونه به حالت خود عادت کند و فرم خود را حفظ کند.

چند سی سی برای تزریق ژل گونه کافی است؟

افرادی که به دنبال تزریق ژل طبیعی گونه هستند باید به حجم ژل تزریق شده توجه کنند. اگر مقدار ژل کمتر از حد انتظار بیمار باشد، نتیجه مطلوب ظاهر نمی شود. از طرفی اگر مقدار ژل بیشتر از حجم مورد نیاز باشد حالت غیر طبیعی برای گونه ایجاد می شود که چندان مطلوب نیست. میزان تزریق ژل گونه در افراد مختلف متفاوت است و با توجه به حالات چهره افراد متفاوت است. در هر صورت به طور متوسط ​​2 تا 6 سی سی ژل برای حجم دادن و برجسته شدن هر دو گونه کافی است. برای اطلاع از میزان ژل مورد نظر خود باید با متخصص خود در این زمینه مشورت کنید. او مقدار دقیق ژل مورد نیاز را تعیین کرده و پس از انجام بررسی های لازم و انتظارات شما را به شما اطلاع می دهد.

قیمت تزریق ژل قفسه سینه 1401
استفاده از ژل برای رفع آسیب و افتادگی پوست یکی از ارزان ترین و کم خطرترین عمل های زیبایی است. از آنجا که این یک نوع عمل زیبایی محسوب می شود، بیمه هزینه های آن را پوشش نمی دهد. اما هزینه آن نسبت به سایر روش ها و جراحی بسیار کمتر است. بهترین ژل برای تزریق گونه مطمئنا قیمت متفاوتی نسبت به سایر ژل ها خواهد داشت.
هزینه کل این روش

بسته به حجم تزریق (بسته به فرم صورت فرد و شرایطی که می خواهد، برای هر فرد مقدار متفاوتی از ژل استفاده می شود. بدیهی است که هر چه مقدار ژل تزریق شده بیشتر باشد، هزینه نهایی نیز بیشتر می شود).
میزان حجم کار
برند ژل و کیفیت آن (مارک های مختلف ژل هایی که برای تزریق استفاده می شوند کیفیت و ویژگی های متفاوتی دارند. بنابراین قیمت آنها متفاوت است. بسته به اینکه از چه نوع ژلی برای تزریق استفاده می شود هزینه نهایی نیز متفاوت است. می باشد).
متقاضی ‌ فرم ایده آل
تجربه پزشک (پزشکان با تجربه و تخصص بیشتر در جراحی زیبایی معمولاً دستمزد بیشتری برای جراحی دریافت می کنند. عملکرد پزشک نیز تأثیر بسزایی در کیفیت تزریق ژل (ژل گونه، ژل یا پرکننده بینی) دارد.
مقدار ژل
سن افراد
ناحیه و فرم تزریق (نواحی مختلف صورت و بدن از نظر سختی تزریق متفاوت است، بنابراین در هزینه نهایی تأثیر خواهد گذاشت).
میزان آسیب موجود و تعداد جلسات مورد نیاز برای نتیجه گیری نهایی متفاوت بوده و بسته به صلاحدید پزشک از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود.
شهر و محله شما نیز می تواند در هزینه ها تفاوت ایجاد کند. اما با قطعیت می توان گفت که این روش یکی از کم خطرترین و کم هزینه ترین روش های زیبایی است.
پرسش و پاسخ در مورد تزریق ژل گونه:
آیا تزریق ژل بی خطر است؟
ژل های مورد استفاده در این روش معمولا از ترکیباتی ساخته می شوند که به طور طبیعی در بدن وجود دارند و با بدن سازگار هستند. اسید هیالورونیک یکی از اجزای اصلی این ژل ها است که به فرآیند کلاژن سازی پوست کمک می کند. این ماده به مرور زمان تجزیه شده و جذب پوست می شود.

آیا تزریق ژل عوارض دائمی دارد؟
اگر تزریق در یک کلینیک معتبر انجام شود، پس از مدت کوتاهی عوارض برطرف می شود. بنابراین این تزریق عوارض دائمی ندارد. عوارض شدید معمولاً به دلیل عدم تخصص کافی، استفاده از ژل های نامرغوب و عدم توجه به نکات بهداشتی است.

زمان تزریق چقدر است؟
این عمل به طور متوسط ​​نیم ساعت طول می کشد. اما در برخی موارد، عمل ممکن است تا یک ساعت طول بکشد. اما این عمل یک ساعت بیشتر طول نمی کشد و زمان زیادی برای انجام آن از شما نخواهد گرفت.

 

http://darichesalamat.ir/



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

قبل از هر چیز اگر تصمیم دارید شارژر یا کابل اصلی سامسونگ را از فروشگاه اینترنتی سفارش دهید، پیشنهاد می کنیم از معتبر بودن عرضه کننده ای که قصد خرید از آن را دارید اطمینان حاصل کنید و دارای سیاست بازپرداخت (گارانتی تعویض) باشد.

به این ترتیب پس از اینکه متوجه تقلبی بودن شارژر یا کابل شارژ خود شدید می توانید آن را برگردانید.

دلایل عدم استفاده از کابل یا شارژر تقلبی سامسونگ:
آسیب باتری یا گوشی
آتش سوزی الکتریکی
آسیب کابل به دلیل استانداردهای کیفیت پایین
کابل ها ممکن است شکننده تر باشند و در داخل دستگاه شما شکسته شوند
کابل ها ممکن است بیش از حد گرم شوند و باعث آتش سوزی شوند
کابل های تقلبی ممکن است به خوبی در آداپتور یا تلفن قرار نگیرند.
عدم امکان همگام سازی دستگاه با کامپیوتر و ...
چگونه شارژر اصلی سامسونگ را از تقلبی تشخیص دهیم
در اینجا 10 تفاوت قابل توجه بین شارژرها و کابل های USB فرعی وجود دارد که می تواند به شما در تشخیص اصل یا تقلبی بودن شارژر سامسونگ کمک کند.

1- تفاوت در نوشته ها
متوجه خواهید شد که حرف A روی شارژر تقلبی ضخیم تر از اصل است. در واقع لوگوی سامسونگ روی شارژر در تمام حرفه هایش ضخامت یکسانی دارد و این حرف در این دو سر متفاوت است.

تفاوت شارژر اصلی و تقلبی سامسونگ

2- مشخصات شارژر تقلبی سامسونگ با اصل متفاوت است
اگر در بیشتر مواقع عبارت «ساخت چین» یا «A +» را روی پشت شارژر چاپ شده، بدانید که این یک کپی است نه اصل.

تفاوت مشخصات شارژر تقلبی سامسونگ با اصل

آرم UL در پشت شارژر باید در ردیف پایین سمت چپ شارژر نوشته شود و دور تا دور آن را یک دایره احاطه کرده باشد.

UL مخفف Underwriters Laboratories، یک سازمان امنیتی است که وظیفه دارد استانداردهای ایمنی را برای تمام فناوری های بازار حفظ کند.

اگر شارژر شما آن را ندارد از این لوگو استفاده نکنید.

تفاوت لوگوی UL در شارژر سامسونگ و اورجینال

3- تفاوت در کیفیت ساخت
شارژرهای واقعی کیفیت ساخت خوبی دارند و بادوام هستند، در حالی که شارژرهای تقلبی از پلاستیک ارزان قیمت ساخته شده اند.

اگر قسمت بالایی و لبه های شارژر اصلی را با شارژر تقلبی مقایسه کنید متوجه می شوید که گوشه ها و منحنی های شارژر تقلبی ناهموار و دارای پلاستیک اضافی است در حالی که شارژر اصلی لبه های صافی دارد.

کیفیت ساخت شارژر تقلبی سامسونگ با اصل متفاوت است

4. وزن شارژر
اگر هنگام خرید شارژر اصلی خود را بردارید، می توانید تفاوت بین شارژر و سامسونگ تقلبی را با ارزیابی وزن آنها تشخیص دهید.

به دلیل کیفیت ساخت بالاتر، شارژر تقلبی باید سبکتر از اصل باشد.

5. اتصالات شارژر
شارژر اصلی و تقلبی هر دو دارای یک اتصال یا اتصال در وسط سر هستند.

شارژر اصلی دارای اتصال صاف و صاف است در حالی که شارژر تقلبی دارای اتصال تیز و برجسته است. در تصویر بالا این ارتباط با فلش قرمز نشان داده شده است.

6. اسلات پورت USB
همانطور که قبلا ذکر شد، شیار پورت کانکتور USB در شارژر تقلبی دارای گوشه ها و لبه های خشن است، در حالی که شارژر اصلی دارای لبه های صاف با کیفیت ساخت نرم است.

7. سری شارژر
سر شارژرهای استاندارد اروپایی در شارژرهای اصلی دارای یک لایه پلاستیکی اضافی در انتهای زیرین ساختار سر شارژر برای افزایش دوام و مقاومت آن است، در حالی که در شارژرهای تقلبی متوجه خواهید شد که سر شارژر ساده و بدون ساختار مقاوم است.

تفاوت سری شارژر اصلی با فیک سامسونگ

9- گرم شدن بیش از حد شارژر
پیدا کردن یک شارژر تقلبی سامسونگ احتمالاً پس از 3-4 بار شارژ شدن با آن شناسایی می شود، متوجه خواهید شد که شارژر تقلبی هنگام شارژ بیشتر از شارژر اصلی داغ می شود.

9-اندازه گیری زمان شارژ
با اندازه گیری زمان شارژ نیز می توانید به تقلبی بودن شارژر پی ببرید.

شارژر تقلبی خیلی دیرتر از استاندارد سامسونگ طول می کشد تا گوشی شما تا 50 درصد شارژ شود. 10 دلیل برای کند شدن شارژ باتری اندروید و نحوه تعمیر آن

با مشاهده موارد فوق می توانید شارژر تقلبی سامسونگ را از اصل تشخیص دهید. در ادامه کابل شارژ تقلبی سامسونگ را از اصلی و تفاوت های آن تشخیص می دهیم.

تشخیص کابل شارژ تقلبی سامسونگ از تقلبی
کانکتور USB همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، سطح پوسته رابط کابل USB اصلی دارای یک فرورفتگی کوچک است. پوسته فلزی کانکتور USB تقلبی دارای سطح صاف است.

کابل شارژ اصلی را از سامسونگ تقلبی و جعلی تشخیص دهید

در کابل Micro USB و USB متوجه خواهید شد که تفاوت قابل توجهی بین اندازه کانکتور micro USB کابل USB اصلی و کابل USB شارژر تقلبی سامسونگ وجود دارد.

کانکتور میکرو USB اصلی کوتاهتر و به بدنه شارژر نزدیکتر است، در حالی که کابل USB تقلبی دارای کانکتور میکرو USB بزرگتر و فضای بیشتری بین کانکتور و شارژر است.

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1401 | نظرات ()